3 najczęstsze błędy młodego menedżera. Wystrzegaj się ich jak ognia!

Awans na stanowisko menedżerskie to duży prestiż i niepodważalny powód do dumy. Niestety, razem z nim pojawiają się także zupełnie nowe, nieznane dotąd obowiązki. Trzeba bowiem nie tylko pracować za dwóch, ale także zarządzać zespołem – a to niełatwe, jeśli nie miało się wcześniej przywódczych doświadczeń. Na młodego menedżera czyhają pułapki w postaci ryzyka popełnienia 3 diametralnych błędów. Przeczytajcie więc, czego każdy lider koniecznie powinien się wystrzegać.

Czytaj dalej...

5 sposobów na dobry PR pracodawcy w Internecie

Obrana przez pracodawcę strategia employer brandingu, powinna obejmować szereg spójnych działań, które pozwalają na zbudowanie, utrzymanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku danej firmy. Dzięki nim można zyskać miano pracodawcy z wyboru, a przedsiębiorca prawdopodobnie nigdy nie będzie miał kłopotów ze znajdowaniem odpowiednich podwładnych – sami będą chcieli u niego pracować. Na czym to polega i w jaki sposób można kształtować dobry PR w Internecie?

Czytaj dalej...

Hotel Ossa ma nowego dyrektora sprzedaży

Hotel Ossa

Stanowisko nowego dyrektora sprzedaży w hotelu Ossa Congress & SPA w Rawie Mazowieckiej objął Michał Bienias. Od chwili obecnej, jego obowiązki będą polegały na zarządzaniu wszystkimi pionami sprzedaży, realizacji strategii marketingowej oraz koordynowaniem działań marketingowych.

Czytaj dalej...

Co zrobić jak zostałeś opisany przez pracowników w internecie?

Internet jest czwartą siłą medialną na świecie, obok prasy, radia i telewizji. Z roku na rok przez ostatnią dekadę rósł w siłę i dziś śmiało można go nazwać medium opiniotwórczym, z którego korzystają internauci przy okazji kupowania różnych produktów, korzystania z usług, a nawet wtedy, gdy chcą aplikować na stanowiska pracy u konkretnych pracodawców. Możliwość wypowiadania się internautów w sieci powoduje, że to oni kreują opinię o firmie w jej środowisku bliższym i dalszym. Co

Czytaj dalej...

Kariera audytora wewnętrznego

audyt personalny

W dzisiejszym świecie biznesu coraz większego znaczenia nabiera działanie według międzynarodowych standardów oraz posiadanie uznawanych certyfikatów. Przykładem są normy ISO oraz certyfikaty ISO.

Czytaj dalej...

Praca na etacie czy status wolnego strzelca?

webinary

Powiadają, że ludzie dzielą się na tych, którzy mają porządek na pulpicie komputera i tych, którzy trzymają tam masę ikon i skrótów. Zawsze znajdą się zwolennicy brania prysznica i ci, dla których ideałem jest kąpiel w wannie. Wreszcie są i tacy, dla których stworzona jest praca na etacie, jak też ci, którzy „sami sobie sterem, żeglarzem i okrętem”. Skupmy się na ostatniej grupie. Co więc ma więcej zalet: etat czy własna działalność?

Czytaj dalej...

Nie kij, lecz marchewka zrobi z Ciebie menadżera

Marchewka

Miło jest dostać od szefa pochwałę za dobrze wykonaną pracę, prawda? Niestety, większość polskich menadżerów zdecydowanie częściej gani za błędy, niż chwali. Uważają oni, że wykonanie zleconego pracownikowi zadania to norma, która nie wymaga odnotowania. Tymczasem pochwała stanowi potężne źródło motywacji, które pomaga utrwalić właściwe założenia, napęd do dalszej, pełnej zaangażowania pracy.

Czytaj dalej...

Doradztwo podatkowe – czy to koniec dotacji unijnych?

Płynące z Unii Europejskiej środki finansowe, od lat istotnie wpływają na gospodarczy rozwój Polski i wzrost stopy życiowej jej obywateli. Mimo licznych zapowiedzi końca dotacji unijnych, nic nie wskazuje na to, by scenariusz ten miał szansę zrealizować się w najbliższej przyszłości. W ramach perspektywy budżetowej na lata 2014-2020, Polska otrzymała największe wsparcie spośród wszystkich krajów członkowskich – 82,5 mld euro. Jak uzyskać dotację inwestycyjną? Gdzie szukać informacji o funduszach?

Czytaj dalej...

Czym jest zarządzanie wiekiem?

Zarządzanie wiekiem

Zarządzanie wiekiem (ang. age management), które dopiero niedawno zawitało do Polski, od kilkunastu już lat rozwija się w krajach wysoko rozwiniętych. Pojęcie to można rozumieć dwojako. Po pierwsze jako sposób zarządzania przedsiębiorstwem, który uwzględnia zróżnicowanie wiekowe pracowników.

Czytaj dalej...

Kartony na dokumenty

Kartony na dokumenty

Kartonowe pudła na dokumenty mają wiele zastosowań. Mogą być to kartony opakowaniowe, pocztowe czy archiwizacyjne. Przydają się nie tylko do profesjonalnego użytku, ale także na co dzień.

Czytaj dalej...